مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۰ مهر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جان باختن یک کودک بر اثر تصادف رانندگی در رشت

دختر بچه ۶ ساله‌ای بر اثر برخورد یک خودروی سواری در رشت جانش را از دست داد.

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: دختر بچه ۶ ساله‌ای دیروز به همراه مادرش در خیابان، ولی عصر رشت در کنار خیابان در حال تردد بود که بر اثر برخورد خودروی پژوی ۲۰۶ آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شد، بامداد امروز از دنیا رفت.

او علت این تصادف را توجه نکردن راننده خودروی سواری به جلو اعلام و تصریح کرد: راننده خودروی سواری زنی ۳۷ ساله بود.

دستگیری سارق سیم برق حین سرقت در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارق سیم برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنگرود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و همکاری معتمدان محلی سارق را حین سرقت سیم برق شناسایی و دستگیر کردند، افزود: سارق ۳۵ ساله در بررسی فنی پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان لنگرود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است، از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌هاس پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

۵ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان آستانه اشرفیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو باری نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه در این راستا متهمان ۴۲ و ۴۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
دختر بچه ای که در تصادف فوت شد تقریبا سه سال داشت