رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان گفت:صنعت طلا و جواهر اصفهان در صورت رفع موانع در جهت آلودگی محیط زیستی جزء صنایعی است که اقتصاد ملی و اقتصاد استانی ما را فعال می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان در حاشیه افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی ساعت و ماشین آلات وابسته اظهار داشت: در دنیای امروز با توجه به گسترش فضای مجازی، فروشگاه‌های مجازی جای فروشگاه‌های فیزیکی را گرفته‌اند، اما در کشور ایران این گونه نمایشگاه‌ها می‌توانند نقش موثر خود را ایفا کنند.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه، هنرمندان اصفهانی قلم و هنر دیرینه خود را با صنعت طلا و جواهر تلفیق کرده‌اند و محصولات بسیار زیبایی به نمایش گذاشته شده است. همچنین برپایی این نمایشگاه نشان داد که اشتغال‌های خانگی با کم‌ترین سرمایه فعالیت خود را شکل می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان بیان کرد: اتاق بازرگانی آمادگی دارد تا در نمایشگاه‌های کشور‌های مقصد و نمایشگاه‌های پذیرای گردشگران به نحوی عمل کند تا رونق اقتصاد را در پی داشته باشد. صنعت طلا و جواهر اصفهان در صورت رفع موانع در جهت آلودگی محیط زیستی جزء صنایعی است که اقتصاد ملی و اقتصاد استانی ما را فعال می‌کند.

او درباره چالش‌های موجود در صنعت طلا و جواهر بیان کرد: مهم‌ترین چالش در این زمینه تأخیر در ورود تکنولوژی در صنعت طلا و جواهر است و طراحی متناسب با خواست مشتریان باید مورد توجه قرار گیرد و این صنعت باید با هنر شهرمان آمیخته شود.

انتهای پیام/م

 

تأخیر در ورود تکنولوژی مهم‌ترین چالش صنعت طلا و جواهر است‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.