شرکت NetherRealm با انتشار تریلری، اطلاعات و قابلیت‌های مربوط به شخصیت Terminator در بازی Mortal Kombat 11 را اعلام کرد.

اطلاعات و قابلیت‌های شخصیت ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Mortal Kombat  یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سبک اکشن در میان بازی‌های رایانه‌‍ای است که در ماه آوریل سال جاری آخرین نسخه این مجموعه با نام Mortal Kombat 11 وارد بازار شد. در آخرین نسخه از این  مجموعه چند شخصیت جدید به بازی اضافه شدند که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاصی هستند؛ اولین شخصیت جدید در بازی Mortal Kombat 11، شخصیت اصلی فیلم The Terminator T-800 است که ظاهر آن به طور کامل شبیه به انسان‌هاست و جزو شخصیت‌های فرا زمینی موجود در بازی نیست.

این شخصیت به طور کامل مانند همان شخصیت موجود در فیلم  Terminator ساخته شده است و در هنگام مبارزه از دست و اسلحه خود استفاده می‌کند. حملات این شخصیت زمانی که دشمن روی زمین باشد، آسیب حداکثری دارد و هنگامی که دشمن در حال پریدن باشد حملات او تاثیر زیادی نخواهد داشت. Terminator همچنین می‌تواند هنگامی که دشمن از سمت بالا به او حمله می‌کند، از خود دفاع کرده و پس از دفع خطر حمله به دشمنش آسیب برساند. ظاهر این شخصیت نیز از کت چرم و شلوار جین تشکیل شده و شرکت NetherRealm سعی کرده است این شخصیت به طور کامل شبیه به انسان‌های عادی طراحی کند.

اطلاعات و قابلیت‌های شخصیت ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11

از قابلیت‌های ویژه او می‌توان به غیب شدن و ظاهر شدن در پشت سر دشمن اشاره کرد، همچنین او در حالت Fatality نیز از اسلحه خود استفاده می‌کند و به صورت مکرر به بدن دشمن خود شلیک می‌کند. به واسطه سابقه‌ای که فیلم ترمیناتتور دارد، احتمالا در ماه‌های آینده این شخصیت به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی تبدیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: فروش چشمگیر بازی FIFA 20 در بازار انگلستان


در حال حاضر عنوان Mortal Kombat 11 برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس گیمرها قرار دارد، همچنین قرار است این بازی در ماه‌های آینده برای پلتفرم گوگل استادیا نیز عرضه شود.

انتهای پیام/

جزییات شخصیت Terminator در بازی Mortal Kombat اعلام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار