مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از امروز در سراسر کشور خبر داد.

آغاز فروش بلیت اتوبوس اربعین از امروز در کشور + فیلممدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از امروز در سراسر کشور خبر داد.

داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه خود به همدان و بازدید از ایستگاه های استقرار و انتقال زائران اربعین استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل موظف به پاسخگویی به تقاضای زائران هستند.

او  با اشاره به اینکه امسال با برنامه‌ریزی انجام‌شده سفر بازگشت زائران از مرز مهران به شکل دو مرحله ای انجام می شود، افزود: در مرحله نخست زائران از مرز مهران به شهرهای کرمانشاه، همدان و اندیمشک اعزام شده و از این شهرها به مقصد نهایی منتقل خواهند شد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر کشور در ادامه با اشاره به اینکه نرخ بلیت اتوبوس افزایشی نخواهد داشت، تأکید کرد: قیمت بلیت اتوبوس بر اساس نرخ‌نامه اربعین سال ۹۷ محاسبه می‌شود.

استان همدان به دلیل نزدیکی به مرز، به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان های قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، سمنان و تهران انتخاب شده است.

انتهای پیام/ د 

فروش بلیت ویژه زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.