سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از مردم خواست اخبار درست را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از حدود یک ماه قبل در پی کشف چند مورد بیمار مبتلا به ویروس HIV در یکی از روستا‌های شهرستان لردگان، تیم‌های بهداشت و درمان تخصصی و مشاوره در معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل و با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولین استانی اقدامات علمی و تخصصی در جهت شناسایی، درمان و پیشگیری از اشاعه بیماری شروع شد و کما کان ادامه دارد.

او افزود: در این راستا تعدادی از افراد مبتلا شناسایی و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته اند و اقدامات و آزمایشات تکمیلی در جهت شناسایی علل و موارد جدید و درمان بیماران در حال انجام است.

شیرانی ضمن توصیه به همه مردم در حفظ آرامش و خویشتن داری از آنان خواست: اخبار را از کانال‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعات و اخبار کذب به خصوص درباره علل و تعداد افراد مبتلا توجه نکنند.

او، همچنین از مسئولین، بزرگان و تأثیرگذاران در فضا‌های اجتماعی و اصحاب رسانه تقاضاکرد: در حفظ امنیت، حرمت، آرامش و محرمانگی اطلاعات مردم دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند.

لردگان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر لردگان، در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

مردم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.