رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ عباس حسینی رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند گفت: سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید با همکاری و همت فرماندهان محترم پایگاه‌ها مدیران کل و روسای سازمان‌های استان گیلان و همچنین بسیجیان عزیز ادارات کل ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به ارزش صد میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند استان گیلان توزیع کرد.

او افزود: این بسته‌های حمایتی شامل کیف، انواع دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، قمقمه، جامدادی، پاک کن و ... برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هم دخترانه و هم پسرانه تهیه شده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هزینه این بسته‌ها به صورت شخصی و توسط بسیجیان خیر تهیه شده گفت: در این کار خیر به هیچ وجه از منابع دولتی استفاده نشده است.

حسینی با اشاره به اینکه این برنامه به طور مستمر ادامه دارد بیان کرد: این سازمان در نظر دارد به همت مدیران محترم کل، روسای سازمان‌ها، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان دریادل هر فصل یک بار بسته‌های حمایتی برای افراد بی بضاعت و نیازمند در قالب سبد کالایی تهیه و توزیع کند.

او افزود: محرومیت زدایی و کمک به مردم و کاهش مشکلات آن‌ها یکی از وظایف سپاه و خصوصاً سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تقدیر از خیران گفت: از زحمات تمامی بسیجیان خیر و از پشتیبانی همه مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های اجرایی استان گیلان و همچنین از پیگیری‌های فرماندهان محترم پایگاه‌ها بابت این کار خداپسندانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسینی با اشاره به اینکه خدمت به خلق خدا در فرهنگ و تعالیم قرآن و عترت ارزش و ثواب فراوانی دارد افزود: باید گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومی شود.

انتهای پیام/آ

اهدای ۱۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.