سفیر پاکستان در کابل در دیدار با عبدالله از سفر هیات طالبان به اسلام‌آباد خبر داده و گفت: مقامات پاکستانی از طالبان می‌خواهند تا هرچه زودتر مذاکرات بین‌الافغانی را آغاز کنند.

از طالبان می‌خواهیم تا هرچه زودتر مذاکرات بین الافغانی را آغاز کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، زاهد نصرالله خان، سفیر پاکستان در کابل در دیدار با عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان از سفر هیات طالبان به اسلام‌آباد خبر داده و گفت: مقامات پاکستانی در جریان مذاکرات با نمایندگان طالبان از آنان می‌خواهند تا هرچه زودتر مذاکرات بین‌الافغانی را آغاز کنند.

زاهد نصرالله خان افزود که وی می خواهد رسما اطلاع بدهد که هیاتی از طالبان برای ملاقات با وزیر خارجه این کشور و دیگر مقامات پاکستان وارد پاکستان می‌گردد.

 وی اضافه کرد که کشورش از این هيات طالبان در جریان مذاکرات می‌خواهد تا از روند صلح در افغانستان حمایت نمایند و هرچه زودتر مذاکرات بین‌الافغانی را آغاز کنند.

عبدالله نیز اظهار داشت که افغانستان از تلاش‌های صلح حمایت می‌کند و امیدوار است پاکستان از نفوذ خود استفاده نموده و طالبان را به مذاکرات بین‌الافغانی و دست‌يافتن به صلح تشویق نماید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار