استاندار خوزستان گفت: به منظور رعایت عدالت آموزشی در استان آموزش از راه دور برای دانش آموزان درنظر داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: برای رعایت عدالت آموزشی، آموزش از راه دور برای دانش آموزان را در دستور کار قرار دادیم.

او با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر آموزش و پرورش به عنوان یکی از محور‌های اصلی توسعه استان قرار گرفت بیان داشت: تلاش کردیم که به پیشرفت‌های خوبی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در آموزش و پرورش خوزستان دست پیدا کنیم.

شریعتی افزود: پارسال ۵۲۰ کلاس درس، سال ۹۵ نیز حدود ۲۷۰ مدرسه افتتاح شد، ولی این رقم در سال جاری به بیش از ۸۵۰ کلاس درس رسید همچنین عتبارات نوسازی مدارس در سال ۹۵ حدود ۷۵ میلیارد تومان بود که آن را در سال ۹۶ به ۱۳۰ میلیارد تومان و در پارسال به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش دادیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به لطف الهی، همت مردم ایران و استان، دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های مسلح، کمک‌های شایان خیران توانستیم خود را به صورت یک مجموعه یکپارچه و واحد در کشور معرفی و سیل را به سیل مهربانی تبدیل کنیم.

استاندار خوزستان از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی وزارت نفت برای تجهیز و مقاوم سازی مدارس آسیب دیده از سیلاب تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

اجرای آموزش از راه دور برای محصلان خوزستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.