مهمان ناخوانده‌ای که خبرنگاران کاخ سفید را فراری داد! + فیلم

سقوط یک موش از سقف اتاق مطبوعاتی کاخ سفید در حالی خبرساز شد که ترامپ چند ماه پیش در توئیتی نژادپرستانه نماینده بالتیمور را بخاطر پرسه موش های فاضلاب در شهر بی کفایت خوانده بود.

موشی که سالن کنفرانس کاخ سفید را بهم ریخت! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ناگهانی یک مهمان ناخوانده به اتاق مطبوعاتی  کاخ سفید خبرنگاران را به وحشت انداخت. سقوط این موش از سقف سالن اتاق مطبوعاتی کاخ سفید موجب شد تا این اتاق برای دقایقی تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد.

در حالی که برخی خبرنگاران با دیدن این مهمان ناخوانده دچار ترس و وحشت شده و اتاق را ترک کردند برخی دیگر با تلفن همراه خود از آن فیلم تهیه کردند. "پیتر الکساندر" خبرنگار NBC News  در کاخ سفید با تلفن همراه خود ویدئویی از این اتفاق تهیه و در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

" شانون پتی پیس"، خبرنگار ارشد NBC News در کاخ سفید نیز این شکار ( رویت موش ) را هیجان‌ترین اتفاق این ماه در داخل کاخ سفید عنوان کرد. همچنین کاربران با بازنشر چند ویدئو که پرسه این موش را در داخل کاخ سفید نشان می‌داد به انتقاد از سخنان چند ماه پیش ترامپ از نماینده و مردم شهر  بالتیمور پرداختند. یکی از کاربران در توئیتی نوشت : " دونالد ترامپ می گوید شهر بالتیمور پر از جوندگان آلوده (موش های فاضلاب ) است. پس چرا حالا یک موش از سقف اتاق مطبوعاتی کاخ سفید روی پای خبرنگاران افتاده است؟"

گفتنی است؛ چندی پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نژادپرستانه ضمن حمله به  الیجا کامینگز، نماینده شهر بالتیمور، این شهر را منطقه‌ای به هم ریخته و پر از موش‌های فاضلاب و کثیف خوانده بود. او همچنین در چند رشته توئیت و  ریتوئیت تعدادی ویدئو از وضعیت نامناسب بالتیمور، کامینگز را  به بی کفایتی متهم کرده بود.

انتهای پیام/

موش سرگردان کاخ سفید؛ جواب قلدر مابی های ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.