رئیس نیروی انتظامی شهرستان شهربابک گفت: نیروی انتظامی برای برگزاری بهتر مسابقات ورزشی همراه با ورزشکاران و خدمتگزار مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محسن صیفوری، رئیس نیروی انتظامی شهرستان شهربابک در مراسم تجلیل عوامل هیئت فوتبال از مسئولان نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا گفت: در بخش ورزش، نیروی انتظامی همراه با مردم و ورزشکاران است.

او بر لزوم ایجاد نشاط و شادی در جامعه تأکید کرد و افزود: نیروی انتظامی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم‌ها و مسابقات ورزشی همیشه در کنار مسئولان و متولیان این حوزه است.

سرهنگ صیفوری با بیان اینکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌هایی برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: مسئولان ورزشی و ورزشکاران شهرستان دست به دست هم دهند تا با تلاش خود تیمی از شهربابک به مراحل بالاتر در سطح کشور صعود کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

ابوالفضل نیکونام رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهربابک نیز ضمن تشکر از همراهی و تلاش مسئولان نیروی انتظامی بیان داشت: اعضای هیئت فوتبال شهربابک، خادم ورزشکاران شهرستان هستند و همواره برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهربابک تلاش می‌کنند.

او با اشاره به ضرورت حضور نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات و ایجاد نظم در آن ها اظهار داشت: امسال نیز طبق روال گذشته نیروی انتظامی برای بهتر برگزار شدن رقابت‌های فوتبال در شهرستان شهربابک در کنار ما بوده و هستند.

زهرا کرمی رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال شهرستان شهربابک هم از حضور نیروی انتظامی و ایجاد نظم در مسابقات لیگ دسته یک که سال گذشته به میزبانی شهربابک برگزار شد تشکر کرد.

در پایان این مراسم نیز عوامل هیئت فوتبال از مسئولان نیروی انتظامی شهرستان شهربابک تقدیر و تجلیل کردند.

انتهای پیام/ب

تجلیل عوامل هیئت فوتبال شهربابک از مسئولان نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.