در چارچوب هفته دوم دور گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه، ۱۲ مسابقه ۶ گروه دوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم دور گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه، ۱۲ مسابقه ۶ گروه دوم برگزار شد.

در گروه L تیم منچستریونایتد انگلیس، مهمان آلکمار هلند بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیگر بازی این گروه، آستانه قزاقستان میزبان پرتیزان بلگراد صربستان بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در این گروه، شیاطین سرخ و پارتیزان بلگراد با چهار امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروهند.

از گروه J، تیم رُم ایتالیا، در اتریش مهمان تیم ولفسبورگر این کشور بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد. لئوناردو اسپیناتزولا ابتدا در دقیقه ۲۷ جالوروسی را پیش انداخت، اما لیندل در دقیقه ۵۱ بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر مسابقه این گروه، مونشن گلادباخ آلمان مقابل میزبانش بشیکشاهیر ترکیه به تساوی یک بر یک دست یافت. در این گروه، رُم و ولفسبورگر با چهار امتیاز در صدر قرار دارند.

در گروه K ولورهمپتون انگلیس با یک گل میزبانش بشیکتاش ترکیه را مغلوب کرد و مصاف تیم‌های براگای پرتغال و اسلووان براتیسلاو اسلواکی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این گروه نیز براگا و نماینده اسلواکی چهار امتیازی و صدرنشینند و ولورهمپتون سه امتیازی است.

در گروه I، سن اتین فرانسه مقابل مهمانش ولفسبورگ آلمان با تساوی یک بر یک متوقف شد و اف سی اولکساندریای اوکراین در مصاف با خنت بلژیک به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی میلاد محمدی مدافع ایرانی خنت روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.  در این گروه نیز خنت و ولفسبورگ با چهار امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید: یاران محمدی و حسینی در اندیشه کسب پیروزی/ جدال منچستر و آلکمار برای صدر نشینی 


در گروه H مصاف تیم‌های زسکامسکوی روسیه و اسپانیول اسپانیا با پیروزی دو بر صفر نماینده اسپانیا در خانه حریف به پایان رسید و لودوگورتس بلغارستان با سه گل مقابل میزبانش فرنسواروش مجارستان را در هم کوبید. لودوگورتس با شش امتیاز در صدر جدول این گروه جای دارد و اسپانیول چهار امتیازی دوم است.

در گروه G نیز، فاینورد هلند با دو گل مهمانش پورتوی پرتغال را با شکست بدرقه کرد و یانگ یوبز سوئیس مقابل رنجرز اسکاتلند با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در این گروه هر چهار تیم سه امتیازی هستند و شانس برابر برای صعود به مرحله بعد دارند.

سایر دیدارهای این مرحله از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز شده است.


بیشتر بخوانید: پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد


انتهای پیام/

نتایج هفته دوم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار