رمضانعلی حلوایی بابیان اینکه ۳۴ موکب از استان سمنان به مراسم اربعین امسال اعزام می‌شوند گفت: پنج موکب به تعداد موکب‌های استان در اربعین افزوده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رمضانعلی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با بیان اینکه امسال برای حضور در مراسم اربعین ۳۴ موکب از استان به عراق اعزام می‌شوند گفت : سهمیه اسکان و تغذیه این موکب‌ها در اربعین ۲۰ درصد افزایش یافت.

او با بیان اینکه شمار موکب‌های استان نسبت به سال قبل پنج موکب افزایش دارد افزود: عوامل و تجهیزات موکب‌ها در حال انتقال و استقرار در مکان‌های تعیین‌شده هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان بابیان اینکه موکب‌های استان طی شبانه‌روز ۹۶ هزار نفر روز اسکان و تغذیه به زائران ارائه خواهند کرد تصریح کرد : از این تعداد ۵۳ هزار و ۷۰۰ نفر تغذیه در سه نوبت شبانه‌روز و ۴۶ هزار و ۷۵۰ نفر اسکان به‌عنوان سهمیه استان اختصاص‌یافته است.

حلوایی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ موکب در کربلا، ۱۴ موکب در نجف و پنج موکب در مسیر راهپیمایی اربعین مستقر و به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند که فعالیت آن‌ها تا دو روز پس از اربعین حسینی ادامه دارد.

انتهای پیام / ر

افزایش شمار موکب‌های استان سمنان نسبت به سال گذشته

برچسب ها: اربعین 98 ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.