نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تحریم‌های دشمنان از لحاظ اقتصادی به سود کشورمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت‌الاسلام والمسملین عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های دشمنان از لحاظ تاکتیکی فشار وارد می‌شود، اما از لحاظ راهبری به سود کشورمان است.

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه امروز افزود: صادرات کشور رو به افزایش است و این یعنی محاسبات دشمنان شکست‌خورده است.

او با اشاره به اینکه دولت به دنبال تحقق یک آرزوی عملی است و آن بستن بودجه کشور بدون اتکا محاسبه درآمد است افزود: این موضوع یعنی پیروزی ملی و حرکتی برخاسته از فشار حداکثری دشمنان است.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: التماس دشمن برای مذاکره با مسئولان کشورمان نشان از شکست خوردن فشار حداکثری دشمنان است و این مقاومت مردم بود که اینچنین دستاوردی را به همراه داشت.

حجت‌الاسلام والمسملین عبادی زاده با اشاره به اینکه مردم در تأمین معیشت خود زیر فشار هستند، گفت: مسئولین به وضعیت دشوار مردم رسیدگی کنند و شرایط را بهبود ببخشند تا قله‌ها فتح ناشدنی به دست مردم فتح شود.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به آهفته نیروی انتظامی افزود: پلیس در تعامل با مردم خوشبختانه کار‌های بزرگی انجام داده است وراه‌اندازی پلیس ۱۱۰ برای پاسخگو کردن پلیس و تحکیم امنیت عمومی از اقدامات ارزشمندی است که مردم بهره برده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسملین عبادی زاده گفت: امروز تعامل پلیس با مردم در تمام لحظات شبانه‌روز مشهود است و این موضوع در هر زمانی وجود دارد و قابل‌تقدیر است.


امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه نظم اجتماعی و تأمین امنیت به‌عنوان مهم‌ترین مسئولیت نیروی انتظامی از نان شب برای جامعه واجب‌تر است، افزود: تأمین نظم و انضباط اجتماعی از وظایفی است که نیروی انتظامی به‌خوبی از عهده آن برآمده و جامعه باید شکرگزار این نعمت باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به‌روز روستا و عشایر، افزود: نقش روستا در اقتصاد ملی خیلی بالاست، اما امروز سهمش رو به کاهش است.

حجت‌الاسلام والمسملین عبادی زاده با بیان اینکه روستا تولیدکننده و سهمش در اقتصاد ملی بالا بود، گفت: امروز سهم روستا در اقتصاد ملی بسیار پایین بوده و روستا‌ها خود مصرف‌کننده شده‌اند و حتی ریزترین مسائلی که در گذشته خود تولید می‌کردند، به سمت مصرف رفته‌اند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه باید فرهنگ حفظ مردم در روستا‌ها را گسترش دهیم، افزود: نباید خدمات را متمرکز در شهر‌ها کنیم بلکه باید خدمات‌رسانی را به روستا‌ها ببریم و از ظرفیت مولد روستا‌ها بهره بیشتری ببریم.

او در پایان روز جهانی کودک و پست را گرامیداشت و برای دست‌اندرکاران این بخش‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ر


خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.