روزبه چشمی گفت:‌حکم کمیته انضباطی برای هواداران استقلال سختگیرانه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی تیمش مقابل گل‌گهر بیان کرد: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. البته که باید راحت‌تر بازی را ادامه می‌دادیم، اما پنالتی که داور برای حریف اعلام کرد، کار را برای ما سخت کرد. به هر حال در نبود هواداران توانستیم بازی را ببریم.

چشمی: حکم کیته انضباطی سختگیرانه بود

او درباره عملکرد خط دفاعی استقلال در این بازی اظهار کرد: استقلال همواره یکی از تیم‌هایی بوده که عملکرد خط دفاعی خوبی داشته است. باید تلاش کنیم در ادامه هم نتایج بهتری بگیریم و هم در دفاع بهتر باشیم.


  بیشتر بخوانید:  استقلال تهران ۲ - گل گهر سیرجان یک/ آبی ها طلسم شکنی کردند/ نخستین برد استراماچونی در لیگ برتر


چشمی درباره داوری در این بازی گفت: من صحنه پنالتی این بازی را ندیدم، اما فهمیدم که برخی کارشناسان گفتند که پنالتی نبوده. من نظری نمی‌دهم، اما انتظار دارم همان جوری که ما باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم، داوران هم همه تلاششان را بکنند. امیدوارم اشتباهات سهوی باشد.

بازیکن استقلال درخصوص نبود هواداران در این بازی بیان کرد: جای آن‌ها امروز خالی بود و می‌توانستند ما را حمایت کنند. حکم سختگیرانه بود و در نبود آن‌ها بازی را بردیم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم بر‌دهای مان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات چشمی درباره بازی با گل‌گهر  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار