برای اولین بار در استان و همزمان با هفته گردشگری، تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسانی به مسافران مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری استان تجلیل تاسیسات گردشگری را با هدف تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای جذب و ماندگاری مسافران عنوان کرد.

او با بیان اینکه طی روز‌های اخیر ۲۰۰ مورد از تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسان با اهدای لوح با امضای مدیر کل اهدا شده است، افزود: در تمامی شهرستان ها، کارشناسان حضور یافته و از بخش عمده مراکز اقامتی و خدمات رسان تجلیل کردند.

فرشی گفت: با توجه به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان انتخاب شده و اداره کل شعار «اردبیل ۱۴۰۰، بر قله گردشگری ایران» را دنبال می‌کند، هر یک از مراکز اقامتی و تاسیسات خدمات رسان بازوی یاریگر ما در تحقق این شعار هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: جذب گردشگر یکی از اهاف تعریف شده این مجموعه است، اما به منظور میزبانی شایسته تمامی دستگاه‌های اجرایی، تاسیسات گردشگری و اقشار مختلف مردمی لازم است مشارکت داشته باشند.

فرشی گفت: در سایه اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته رشد ۲.۵ برابری حضور گردشگران را تجربه کردیم و از سویی رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده نیز مطابق بررسی‌های میدانی با افزایش همراه است.

انتهای پیام/ع

گردشگری محور نخست توسعه استان اردبیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.