مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، در این نیروگاه ۵ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۷۹۳ مگاوات ساعت برق تولید شد.

ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تامین برق پایدار شبکه و خدمت رسانی مستمر به مردم مهم‌ترین رسالت ما است و همواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های تولیدی خود بکار می‌گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم.

او ضمن تقدیر از کارکنان تلاشگر نیروگاه رامین در تحقق این رسالت، میزان تولید ۶ ماهه سال جاری را ۵ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۷۹۳ مگاوات ساعت عنوان کرد و بیان داشت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

محمدی متوسط تولید لحظه‌ای این نیروگاه در شهریورماه سال جاری را ۲۵۶ مگاوات ساعت عنوان و تصریح کرد: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ مگاوات افزایش داشته است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز اذعان داشت: حفظ و تقویت آمادگی نیروگاه به منظور تولید انرژی برق در تابستان و ایام پیک مصرف برق مهم‌ترین برنامه راهبردی و عملیاتی ما طی ماه‌های گذشته بود و به لطف خدا، حمایت مدیران صنعت برق و همت والای تلاشگران نیروگاه و همچنین با مدیریت مصرف و صرفه جویی هموطنان توانستیم تابستانی توام با آرامش را سپری نمائیم.

این مقام مسئول، بهره برداری اصولی، تعمیرات پیشگیرانه، اقدامات فنی- مهندسی، خدمات پشتیبانی و هماهنگی و همکاری کلیه بخش‌های نیروگاه را مهم‌ترین دلایل تحقق این دستاورد دانست.

استان خوزستان بدلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ دومین استان پرمصرف انرژی برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است که نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق و خدمت رسانی به مردم ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

افزایش تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

برچسب ها: وزارت نیرو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.