مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در ستادفرماندهی هنگ مرزی خوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان خوی با حضور فرماندار، رئیس دادگستری وجمعی از مسوولین این شهر، صبح امروز در ستاد فرماندهی هنگ مرزی شهرستان خوی برگزار شد.
 
محمد عابدی فرماندار خوی در این مراسم گفت:مهمترین ویژگی‌هایی که مردم ایران در این نظام مقدس دارند دارای بصیرت کاملی است و مردم به درستی متوجه شده که دشمنان انقلاب اسلامی و نظام از اعتراض‌ها سوءاستفاده می‌کنند.
 
اودر ادامه افزود: هدف استکبار این است که نگذارند مسلمانان و آزادی خواهان جهان در این کنگره حضور پیدا کنند، ولی آن‌ها کور خواندن امروز همه ما آماده میشویم در روز اربعین یک کنگره چند ده میلیونی از مسلمانان و آزادی خواهان جهان گرد هم آوریم وبار دیگر به آنه بگویم که جهان امروز به راه و سیرت و آرمان‌های حسین بسیار نیاز‌مند است.
 
محمد عابدی در ادامه به صداقت ودر مسیر حق قرار گرفتن ناجا اشاره کردوگفت: صداقت ودر مسیر حق قرار گرفتن ناجا سندش، سند بسیار محکمی است و نزدیک به ۲۵هزار شهیدبرای پاسداری ازاین نظام مقدس تقدیم کردند که این سند بسیار محکمی برای ناجا می‌باشد وخون این ۲۵ هزار شهید پای این سند را امضا کردند.
 
عابدی تصریح کرد:باید بدانیم که امروز رکن رکین انقلاب اسلامی و کشور جمهوری اسلامی ایران مردم ولایتمدار اسلامی است که در ۴۰ ساله گذشته برای پایداری این انقلاب در همه صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی شجاعانه ایستاده اند و این سربازان و افسران و فرماندهان شجاع نیرو‌های مسلح در ایران اسلامی برای سیانت از این مردم واز این نظام واز رهبری، قرآن و اسلام حماسه‌های زیادی ایجاد می‌کنند.
 
فرماندار خوی با بیان اینکه، استکبار جهانی امروز در صدد این است که بین مردم نظام و نیرو‌های مسلح ومسئولین شکاف ایجاد کند گفت: این یکی دیگراز توطئه آنهامی باشد تا بدین طریق که مردم رکن رکین انقلاب و نظام هستند ناراضی وبدبین از دولت باشند.
اوافزود:اما با برنامه ریزی‌های دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توطئه هاو نقشه‌های آن‌ها برآب و خنثی می‌شود.
 
فرماندار خوی گفت:دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند آن ارزش‌ها و حماسه‌های بزرگ در آن ۸ ساله دفاع مقدس و حماسه‌هایی که در ۴۰ سال گذشته در این سرزمین خدماتی که به وجود آورند وهمچنین خدمات ارزنده‌ای که نیرو‌های مسلح ما در مقابل استکبار انجام دادند.
 
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری صبحگاه مشترک در خوی

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.