فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و انهدام ۴۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد.

شناسایی و انهدام ۴۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی فرصتی برای ارائه بخشی از تلاش‌های انجام شده در عرصه امنیت است، افزود: شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند و امین مردم» است.

او با بیان اینکه پلیس باید حرفه ای، هوشمند و به روز باشد، افزود: اگر آگاه سازی مردم نسبت به جرائم افزایش یابد و در مبارزه با جرم نیروی انتظامی را کمک کنند بیش از ۶۰ درصد جرائم قابل پیشگیری خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان و بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال بیش از یک هزار عملیات مختلف از سوی پلیس همدان انجام شده است، ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد جرائم در حوزه فضای مجازی کشف شده است.

سردار کامرانی صالح با تاکید براینکه همدان جزو ۳ استان برتر در حوزه تامین امنیت است، افزود: در حوزه فضای مجازی شاهد افزایش ۵۵ درصدی جرائم بوده‌ایم و ۷۰ نفر نیز در رابطه با کلاهبرداری‌ها و مزاحمت‌های اینترنتی دستگیر شده اند.

او با بیان اینکه ۴۱ باند در این زمینه مواد مخدر منهدم شده و بیش از ۵ هزار نفر مصرف کننده و توزیع کننده که در این چرخه وجود داشتند؛ دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: همچنین ۵۰ دستگاه خودرو و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت در رابطه با مواد مخدر در استان همدان توقیف شده‌اند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به کشفیات کالای قاچاق نیز گفت: در زمینه مبارزه با کالای قاچاق ۲۰۰ عملیات انجام شده و ۲ هزار نفر را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم به طوری که ارزش ریالی این کالا‌ها ۱۲۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته‌است.

او با بیان اینکه با افزایش ۳۰ درصدی رضایت مردم در تماس با ۱۹۷ روبرو بوده‌ایم، بیان کرد: ۱۵ هزار تماس با مرکز ۱۹۷ برقرار شده و شاهد افزایش رضایت مردمی در این تماس‌ها بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در حوزه پلیس آگاهی نیز ۱۸ باند سرقت از منازل، مغازه‌ها، خودرو و موتورسیکلت که بیشتر این باند غیربومی بوده اند را متلاشی کرده‌ایم.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه به واسطه خون شهدا امروز در جزیره‌ای امن قرار گرفته‌ایم، گفت: تلاش‌های رزمندگان سبب شده با وجود توطئه‌ها ما را در این جزیره امن قرار بگیریم.

انتهای پیام/ب

بیش از ۸۰ درصد جرائم در حوزه فضای مجازی کشف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.