آغاز نام نویسی دومین المپیاد ایمنی کار سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زمان نام نویسی مسئولین ایمنی برای شرکت در دومین المپیاد ایمنی کار استان از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

آغاز نام نویسی دومین المپیاد ایمنی کار سیستان و بلوچستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: المپیاد ایمنی کار با هدف سنجش دانش و مهارت مسئولین ایمنی، ایجاد و فراهم کردن فرصت رقابت سالم و سازنده بین مسئولین ایمنی، ارتقاء دانش و مهارت ایمنی در بین کارگاه‌ها، کشف و شناسایی استعداد‌های دارای مهارت و دانش ایمنی و تشویق آنان و معرفی مسئولین ایمنی برتر به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

او  با بیان اینکه دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت و التزام به رعایت تمامی قوانین وضوابط مصوب شورا و کمیته اجرایی المپیاد از شرایط شرکت کنندگان است گفت: مسئولین ایمنی متقاضی شرکت در المپیاد می‌توانند از امروز تا سی ام مهرماه با مراجعه به سامانه https://isaap.mcls.gov.ir تیک مربوط به المپیاد را فعال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: افرادی که قبل از راه اندازی سامانه مسئولین ایمنی، تشکیل پرونده خود را بصورت دستی انجام داده اند، می‌بایست با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

جهاندیده افزود: مرحله استانی دومین المیپاد ایمنی کار روز جمعه ۲۴ آبان ماه در زاهدان برگزار و نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

مرحله استانی دومین المیپاد ایمنی کار در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار