مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مرحله چهارم سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با معرفی نفرات برتر در شهرستان سرعین به کار خود پایان داد.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: مرحله چهارم سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور ۱۴ تیم داخلی و خارجی ظهر امروز در شهرستان سرعین به پایان رسید.

او بیان کرد: در این رقابت‌ها ۴ تیم ایرانی و ۱۰ تیم خارجی حضور داشتند و رکابزنان مسافت ۱۹۸ کیلومتری از شهر تبریز تا سرعین را رکاب زدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در این دیدار ایگور چژان از تیم قزاقستان نفر اول، ساوا نوویکوف لوکوس میکس از روسیه نفر دوم و استانیس لاو باشکو فینیکس بلاروس نفر سوم چهارمین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری را کسب کردند.

آقاخانی اظهار داشت: سی و چهارمین دوره این مسابقات از ۱۰ مهر در ۵ مرحله برگزار شده است و ۱۳ و ۱۴مهر به میزبانی استان اردبیل و شهرستان سرعین برگزار می‌شود.

در پایان این دیدار حمید پورهاشم و محمد گنج خوانلو رکابزنان ایرانی توانستند پیراهن قرمز و سبز و ایگور چزان از تیم روسیه پیراهن سفید و طلایی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ح

رکابزن قزاقستان فاتح طولانی ترین مسیر تور بین المللی ایران - آذربایجان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.