فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: امنیت و آرامش کشور‌های همسایه برای ما مهم است و امیدواریم شاهد آرامش پایدار در سطح جهان و منطقه باشیم که این امر زمینه ساز امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حضور سفیر ایران در افغانستان در در نخستین روز هفته ناجا در مرز‌های حوزه استحفاظی این هنگ صورت گرفت.

آرامش پایدار در جهان و منطقه زمینه ساز امنیت است
سرهنگ کاظم صمدی فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مهار و انسداد مرز‌ها برای ممانعت از ورود غیرمجاز از سمت افغانستان، برقراری روابط هرچه بیشتر به جهت صادرات و واردات کالا و نیز تامین امنیت رانندگان ایرانی در افغانستان حائز اهمیت است.

او ادامه داد: امنیت و آرامش کشور‌های همسایه برای ما مهم است و امیدواریم شاهد آرامش پایدار در سطح جهان و منطقه باشیم که این امر زمینه ساز امنیت است.
آرامش پایدار در جهان و منطقه زمینه ساز امنیت است

فرمانده هنگ مرزی تایباد با اشاره به امنیت مطلوب جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گفت: به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امنیت مثال زدنی در کشور ما حاکم است، علیرغم توطئه‌های آن‌ها این امنیت در حال ارتقاء روز افزون است که جای خوشحالی دارد.

سرهنگ صمدی به اتفاق سفیر ایران در افغانستان و وزارت امور خارجه در مشهد و سایر معاونین و حضار به بازدید از نوار مرز رفتند.

انتهای پیام//ج. ر


بازدید سفیر ایران در افغانستان از هنگ مرزی تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.