سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در مراسم غباروبی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در اولین روز هفته ناجا، کارکنان فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور در مراسم غبار روبی مزار شهدا با آرمان‌های شهیدان میثاق بستند.

در این مراسم مزار شهدای مدفون در بهشت رضا (ع) با گلاب عطر افشانی و غبار روبی شد.
 
این مراسم با حضور سردار "تقوی" فرمانده انتظامی استان و سردار "جان‌نثار" فرمانده مرزبانی استان و جمعی از کارکنان ناجا در مزار شهدای بهشت رضا شهر مشهد مقدس صورت گرفت.

در این مراسم سردار "جان‌نثار" ضمن غبار روبی مزار شهدای مظلوم مرزبانی بیان کرد: شهدا مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آن‌ها در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

او در ادامه با دلجویی از خانواده شهدا حاضر در این مراسم افزود: وظیفه‌ی همه‌ی ماست که قدردان خانواده‌ی محترم شهدا باشیم و به حمدالله همه‌ی مردم کشور به ارزش کار این عزیزان واقف هستند و امیدواریم شفاعت این شهیدان بزرگوار در قیامت شامل حال همگی ما بشود.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: امروز باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست با برکت امام زمان (ع) برسانیم و شرمنده خون پاک شهیدان نشویم.
 
حضور فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا (ع)
حضور فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا (ع)
حضور فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا (ع)حضور فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) + تصاویرحضور فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) + تصاویر
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.