فعالیت ۱۸۳ تشکل کارگری در اردبیل

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۸۳ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی امروز در نشست با مدیرکل دفتر بازرسی استانداری اردبیل گفت: با بهره گیری از ظرفیت انجمن‌های صنفی و شوراها در حال حاضر ۱۸۳ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

او در ادامه با بیان اینکه ثبت الکترونیکی دادخواست و شکایت‌های کارگری گام رو به جلویی برای حمایت از کارگران است، افزود: با اجرای مناسب این اقدام و فراهم کرد بسترهای الکترونیکی لازم علاوه بر صرفه جویی در وقت به برقراری هر چه مناسب عدالت در روابط کارگران و کارفرمایان نیز کمک خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه رعایت قوانین را باید همواره در سرلوحه تمامی فعالیت‌ها قرار داد، گفت: در اجرای قانون با هیچ فرد یا گروهی تعارف نداریم.

رحیمی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از هزار پرونده شکایت در حوزه کار بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده کارگران و کارفرمایان صدور رأی انجام یافته است.

او با تأکید بر رصد مستمر و قانونمند کردن فعالیت دهیاری‌ها، افزود: با طی کردن تشریفات قانونی به زودی کمیته بررسی تخلفات دهیاری‌ها تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

بررسی بیش از هزار پرونده شکایت در حوزه کار در استان اردبیل

برچسب ها: کار ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.