حذف قبوض کاغذی تلفن‌های ثابت از ابتدای مهرماه در استان مرکزی

مدیر مخابرات استان مرکزی از حذف قبوض کاغذی تلفن‌های ثابت از ابتدای مهرماه خبرداد.

حذف قبوض کاغذی تلفن‌های ثابت از ابتدای مهرماه در استان مرکزیملک حسینی مدیر مخابرات استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: به دنبال تحقق شعار حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌ها، مخابرات هم از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی تلفن ثابت را حذف کرده است.

ملک حسینی افزود: از این پس مردم می‌توانند از طریق سامانه ۲۰۰۰ برای تلفن ثابت و سامانه ستاره ۲۰۲۰ مربع برای تلفن همراه و یا درگاه اینترنتی مخابرات بدهی خود را مشاهده و پرداخت نمایند.

او اضافه کرد: در استان ۶۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در حال کار و ۱۱۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت وجود دارد و توانستیم از هزار و ۸۲ روستا در استان مرکزی، روستا‌های پرجمعیت را ۱۰۰ درصد پوشش دهیم، مگر روستا‌هایی که خانوار‌های محدود و خالی از سکنه دارند.

همراه اول در استان مرکزی با پوشش ۹۹ درصدی

مدیر مخابرات استان مرکزی بیان کرد: همراه اول در استان با پوشش ۹۹ درصدی بیشترین سهم بازار را دارد، یعنی ۸۰ درصد مشتریان استان را همراه اول تشکیل می‌دهد.

او ادامه داد: تا پایان سال طرح فیبر نوری uso را با هدف خدمات و ارتباط رسانی با روستاییان و شهرک‌های که قابلیت اجرای شبکه کابلی را نداشتند اجرا خواهیم کرد.

ملک حسینی افزود: در استان مرکزی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار سیمکارت روشن وجود دارد که ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مورد آن‌ها فعال است، ۳۰۰ هزار مشترک دائمی و حدود ۸۰۰ هزار سیمکارت فعال اعتباری نیز وجود دارد.

به گفته او، مخابرات استان مرکزی ۷۰ هزار مشترک مشمول قطع دارد که هنوز قبض دوره مردادماه را پرداخت نکرده‌اند و حدود ۶ میلیارد تومان بدهکار هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.