معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از کاهش قیمت گوشت ویژه نذورات و مواکب اربعین حسینی خبر داد.

رحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ایام اربعین حسینی مصرف گوشت در استان برای تهیه نذورات و همچنین پخت غذای زائران در مواکب افزایش می‌یابد.

او افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و هم استانی‌هایی که قصد پخت نذری در این روز‌ها دارند، همچنین مواکبی که غذای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تهیه می‌کنند، گوشت منجمد به میزان کافی از سوی سازمان صمت خوزستان تهیه و در بازار عرضه خواهد شد تا موکب داران به سهولت بتوانند گوشت موردنیاز و به مقدار لازم را تهیه و استفاده نمایند.

ناصریان اظهار داشت: همچنین با تلاش‌ها و پیگیری‌های اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای کاهش قیمت گوشت منجمد در بازار استان، مصرف کنندگان می‌توانند هر کیلوگرم گوشت منجمد را ۴۵۰ هزار ریال تهیه کنند.

به گفته معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد در بازار استان ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار ریال است که در ایام اربعین حسینی برای مصرف موکب داران با ۵۰ تا ۱۰۰ هزار ریال کاهش قیمت با نرخ ۴۵۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

انتهای پیام/گ

قیمت گوشت سقوط کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۸:۰۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
انشالله برای مردم هم بشه
آخرین اخبار