آروین در توئیتی از بارگذاری اطلاعات صاحبان غرف و دکه‌های پایتخت بر روی سامانه شفافیت خبر داد.

بارگذاری اطلاعات غرف و دکه‌های پایتخت بر روی سامانه شفافیتبه گزارش خبرنگار   حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهار آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در رشته توئیتی از بارگذاری اطلاعات و نحوه تملک دکه‌های گل و روزنامه فروشی به همراه غرف بازار‌های روز پایتخت بر روی تارنمای شفافیت خبر داد.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران نوشت:

"با همراهی معاونت خدمات شهری و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، اطلاعات بهره برداران کیوسک‌های گل و مطبوعات و نیز غرفه روز بازار‌های سطح شهر که توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل واگذار شده است روی وبسایت شفافیت قرار گرفت. "

" البته اطلاعات کلیه غرفه‌های واگذار شده در سطح شهر به صورت یکپارچه وجود ندارد و بسیاری از غرف پارک‌ها و معابر توسط شهرداری‌های مناطق یا واحد‌های دیگری در شهرداری تهران به بهره برداران واگذار شده است. "

" همچنین تلاش می‌کنم فرآیند واگذاری غرف و کیوسک‌ها به گونه‌ای اصلاح شود که واگذاری‌ها در فرآیندی شفاف و عادلانه انجام پذیرد، از جمله مشخص شود که چه تعداد متقاضی برای فضا‌های واگذار شده وجود داشته است و بهره‌برداران نهایی در چه فرآیندی و به چه دلایلی بر دیگر متقاضیان اولویت یافته‌اند"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار