گروه خدمات شهری شهرداری ساوه برای خدمات رسانی به زائران اربعین عازم نجف اشرف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گروه خدمات شهری شهرداری ساوه به کشور عراق اعزام شدند تا در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کنند.

اعزام کاروان خدمات رسانی اربعین شهرداری ساوه به عراق

حسینی شهردار ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان این که اکیپ خدمات شهری شهرداری ساوه به نجف اشرف اعزام شدند گفت: در طرح اعزام شهرداری ۵۰ نفر از اکیپ خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین اعزام شدند.

حسینی با اشاره به ضرورت حضور و ارائه خدمات افزود: علاه بر حضور پارکبانان شهرداری ساوه، ۲۰ دستگاه از انواع ماشین آلات از جمله اتوبوس، ماشین حمل زباله و خودرو سبک با صرف اعتبار یک میلیارد ریال به نجف اشرف اعزام شدند.

گروه خدمات شهری شهرداری ساوه قرار است به مدت ۱۵ روز در صحن حضرت زهرا (س)، از صحن‌های حرم امیرالمومنین علی علیه السلام در نجف اشرف به ارائه خدمات بپردازند.

هشتم مهرماه هم ۵۲ نفر از پارکبانان شهرداری اراک برای خدمت به زائران اربعین حسینی به همراه ادوات مورد نیاز به کربلای معلی اعزام شدند.

سال گذشته ۵۸ هزار نفر از استان مرکزی در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند و امسال تعداد موکب‌های اربعین حسینی در استان مرکزی که ثبت شده و برای آن‌ها مجوز صادر شده است نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد.

۲۱ موکب در داخل استان تا منطقه خروج در مهران خدمات ارائه می‌دهند و ۱۴ موکب در شهر نجف اشرف، ۱۳ موکب در مسیر نجف به کربلا توسط استان مرکزی و ۱۱موکب در کربلا، کاظمین و سامرا هر کدام یک موکب تدارک شده است.

همچنین ۲۱۴ رام قطاربرای حرکت زائران اربعین حسینی از پانزدهم مهرماه تا سی‌ام مهرماه به سمت خرمشهر پیش‌بینی شده که ۱۳۸ رام قطار از تهران به اهواز و ۶۴ رام قطار از مشهد به اهواز و ۱۲ رام قطار از قم به زاهدان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ج

گروه خدمات شهری شهرداری ساوه عازم نجف اشرف شدند

برچسب ها: شهرداری ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.