هدایی: تیم ملی شرایط خوبی دارد / می خواهیم المپیکی شویم

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: شرایط خوبی دارم و خوشبختانه در جایگاه رنکینگی هم پیشرفت داشتم، سال المپیک بسیار مهم است و می‌خواهیم سهمیه بگیریم.

////هدایی: تیم ملی شرایط خوبی دارد /  می خواهیم المپیکی شویمامیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که با ۲۰ سال سن یکی از آینده دار‌های این رشته محسوب می‌شود، این روز‌ها در آلمان حضور دارد و در چند وقت اخیر هم  در رقابت‌های مختلف به خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی را همراهی کرده است، او در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیتش گفت: من در شهرگرونوترز باخ آلمان حضور دارم و در کمپ همین شهر تمریناتم را پیگیری می‌کنم  و با ید  از امروز در مسابقات آلمان در شهر برمن به میدان بروم.  

او که خود در تیم کوپنیگن حضور دارد افزود: این مسابقات سطح بسیار بالایی دارد و قرار است به مدت ۲ هفته با رقیبانمان رو به رو شوم، پس از این مسابقات هم به شهر گروتنس باخ بازمی گردم تا آماده بازی‌های باشگاهی شوم.   پس از این رقابت‌ها برای حضور در آخرین هفته رقابت‌های اپن جهانی راهی بلاروس می‌شوم که آخرین مسابقه اس است که در اروپا دارم و پس از آن به ایران باز می‌گردم.  

هدایی درباره شرایط تیم ملی هم عنوان داشت: شرایط تیم ملی خوشبختانه خیلی خوب است و از لحاظ رنکینگی خیلی ارتقا داشتیم، شرایط در بخش انفرادی هم بسیار خوب است و رده امید هم  به جایگاه پنجم جهان رسیدم، در رده بزرگسالان هم در جایگاه ۱۹۰ جهان قرار دارم و در مجموع شرایط بسیار خوب است، چندی دیگر هم رقابت‌های کسب  سهمیه المپیک در پرتغال  به صورت  تیمی را پیش رو داریم و مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم و پس از آن هم و باید در کنار تیم حضور داشته باشم.

او افزود: مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی پرتغال و در بهمن برگزار می‌شود و این مسابقات برای کسب سهمیه تیمی است که برای ما هم خیلی اهمیت دارد، زیرا در صورتی که بتوانیم سهمه بگیریم ۳ بازیکنمان می‌توانند در المپیک حاضر شوند در غیر این صورت باید در رقابت‌های انفرادی به میدان برویم که نهایتا می‌توانیم ۲ سهمیه بگیریم. به هر صورت امسال سال المپیک است و  خیلی هدف و انگیزه دارم و باید سهمیه تیمی را بگیریم تا به شرایط خوبی برسیم.  

امیر حسین هدایی ملی پوش جوان تنیس روی میز کشورمان که در لیگ آلمان هم حضور دارد درباره حمایت‌هایی مه از او صورت می‌گیرد بیان داشت: تقریبا از چند ماه گذشته کارم (بلند مدت) را با حامی مالی ام حمید احسانی مهر آغاز کردم که خوشبختانه بسیار دلسوزانه در کنارم حضور دارد، من هم اهدافم را برای او شرح دادم  و حالا هم که به رنکینگ پنجم رسیدم به دلیل حمایت‌های مادی و معنوی او بوده است، همچنین از فدراسیون، هیات تهران و افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا هم تشکر می‌کنم.  


بیشتر بخوانید: 

۳ دوره از مسابقات تور ایرانی روی رنکینگ ملی تاثیر دارد/ مبلغ قرارداد‌های لیگ شکسته است

شکست نمایندگان ایران برابر مالزی

نظری: نیاز به مدیریت تحول گرا در تنیس روی میز به جای محافظه کاری احساس می‌شود


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش تنیس روی میز درباره شرایط این روز های تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار