سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به رقابت‌های مقدماتی آسیا را پس از پایان آخرین مرحله اردو این تیم اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   هفتمین مرحله اردوی تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان فردا به پایان می‌رسد. به گفته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی قرار است لیست اسامی نهایی بازیکنان  برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا پس از پایان آخرین مرحله اردوی تیم ملی مشخص شود.

هشتمین و آخرین مرحله اردوی تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار است از ۲۷ تا ۲۹ مهر ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: تمرینات شاگردان ناظم الشریعه در مرکز ملی فوتبال


پس از پایان این اردو تیم ملی جهت شرکت در رقابت‌های مقدماتی آسیا به شهر ارومیه اعزام می‌شود تا اولین رقابت خود را روز چهارشنبه اول آذر ماه برابر تیم ملی ترکمنستان برگزار کند.

تیم ملی فوتسال در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و در منطقه مرکز و جنوب آسیا در گروه دوم با تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان همگروه است. به دلیل اینکه ترکمنستان میزبان اصلی مسابقات جام ملت‌های آسیا است تیم ملی فوتسال کشومان از همین حالا به رقابت‌های اصلی جام ملت‌ها صعود کرده است.


بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال اعلام شد


مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۸ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود و پنج تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار