مسئول عتبات عالیات اداره‌کل حج و زیارت خوزستان گفت: از ابتدای شهریورماه تاکنون ۲ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۶ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که ۱۱ درصد ثبت‌نام کنندگان خوزستانی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدامین یاقوت مسئول عتبات عالیات اداره‌کل حج و زیارت خوزستان گفت:  ۲ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۶ نفر از ابتدای شهریورماه تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که ۱۱ درصدشان خوزستانی هستند.

یاقوت بیان داشت: ۲۳۲ هزار و ۲۳۷ نفر از خوزستان کار نام نویسی در سامانه سماح را انجام دادند همچنی و پار سال یک میلیون و ۸۲۴ هزار و ۳۹۰ نفر در کشور سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند.

مسئول عتبات عالیات اداره‌کل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام از طریق سامانه samah.haj.ir ویژه اربعین، ۲۲ هزار تومان و هزینه ثبت‌نام از طریق دفاتر خدمات زیارتی ۲۵ هزار تومان خواهد بود که این ارقام صرف بیمه و خدمات درمانی می‌شود.

این مقام مسئول گفت: زائران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر می‌توانند در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و داشتن گذرنامه معتبر برای خروج از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه لازم ضروری است.

انتهای پیام/م

بیش از ۲۳۲ هزار خوزستان اقدام به رفتن کربلا کردند

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار