جدیدترین رمان هادی خورشاهیان با عنوان «من دو نفر را کشتم» در انتشارات هیلا منتشر شد.

«من دو نفر را کشته ام» به بازار آمدهادی خورشاهیان نویسنده و شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص کتاب جدیدش گفت: یک رمان بزرگسال را با عنوان «من دو نفر را کشته ام» در ۲۳۰ صفحه در نشر هیلا منتشر کردم.

وی افزود:این رمان تم خانوادگی دارد.در وهله اول کتاب با طرح مشکلاتی آغاز می‌شود که بین شخصیت اصلی رمان به نام رامین و همسرش به نام آزاده وجود دارد. رامین یک پسربچه ۴ ساله به نام دانیال و یک دختربچه ۸ ساله به نام نیلوفر دارد.

 خورشاهیان گفت: راوی داستان در رمان «من دو نفر را کشتم» در بنگاه کار می‌کند و در کار خودش انسان کلاهبرداری است. در ادامه داستان بعد از اینکه بیان می‌شود رامین و همسرش آزاده با هم اختلافاتی دارند وارد ماجرای قتل می‌شود و به همین دلیل او را بازداشت می‌کنند. رامین از بازداشتگاه فرار می‌کند و ماجرا‌هایی برای او اتفاق می‌افتد. برای اینکه ادامه اتفاقات و پایان رمان را لو ندهم از ذکر ادامه ماجرا‌ها خودداری می‌کنم.

این نویسنده با اشاره به موضوع رمان «من دو نفر را کشتم» بیان کرد:پایه رمان «من دو نفر را کشتم» خانوادگی پلیسی است. مسائل سیاسی، اخلاقی و مذهبی هم در این رمان مطرح می‌شود به دلیل اینکه در رمان شخصیت‌های مختلفی حضور دارند هرکدام از این شخصیت‌ها روحیه خاص خودشان را دارند و با مسائلی رو به رو هستند. رمان «من دو نفر را کشتم» رمانی است که می‌تواند خواننده را جذب کند و با رمان‌های قبلی ام که پست مدرن بود تفاوت دارد این رمان می‌تواند گروه‌های مختلفی از افراد را به خود جلب کند و باعث شود خواننده، کتاب را زمین نگذارد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار