حق‌شناس گفت: دولت باید سهم خود را استقرار در تهران پرداخت کند و به ارزش‌های پایتخت توجه شود.

بدولت سهم خود را از استقرار در تهران بپردازده گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در آیین بزرگداشت روز تهران گفت:ما امروز به نام تهران و برای تهران گرد هم امدیم و این گرد همایی در کاخ گلستان و خانه خورشید میراث ارزشمند تهران برگزار شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود:تهران همه چیز دارد و تاریخ و فرهنگ سرشار جزء موضوعاتی است که به تهران اصالت داده است.

حق‌شناس ادامه داد: تهران شهر شهیدان بلند آوازه است و باید به داشتن تهران افتخار کنیم و تلاش کنیم که ان برای آیندگان حفظ شود.

او تاکید کرد:چشم را نباید بر روی مشکلات شهر بست و باید برای ان چاره جست و اگر بخواهیم از جان شهر مایه بگذاریم آسیب خواهیم دید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: توسعه حمل و نقل و دیگر امکانات در پایتخت زمانی بر ارزش تهران می‌افزاید که دیگر ارزش‌ها را از شهروندان نگیریم و ما نباید تهران رابه گونه‌ای گسترش دهیم که به ظرفیت‌های فرهنگی ان توجه نشود و برنامه ریزی‌ها باید با نگاه فرهنگی به اجرا دربیاید، زیرا ارزش‌ها به شهر هویت می‌بخشد.

حق‌شناس ادامه داد: در شورای شهر تلاش می‌شود تهران شهری برای همه باشد و توسعه شهر به معنی حفظ منابعی است که برای ما ارزشمند است و هفته تهران زمانی جایگاه پیدا می‌کند که مردمی شود.

او تاکید کرد: رویداد تهران هدیه‌ای ارزشمند است و مردم تهران لیاقت پاسداشت ارزش‌های پایتخت را دارند و انتظار می‌رود دولت هم سهم خود را از استقرار در تهران بپردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار