عضو شورای شهر بروجرد خبر داد؛

تکمیل طرح های عمرانی در دستور کار شهرداری بروجرد قرار گیرد

عضو شورای شهر بروجرد گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و احداث شهربازی در دستورکارشهرداری قرار گیرد چرا که با این اقدامات می‌توان در جهت توسعه شهر گام برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  اشرف چگنی گفت: تا حدودی انضباط مالی در شهرداری بروجرد برقرار شده، اما ضروری است تا این برنامه به خوبی اجرا و انضباط مالی به صورت کامل در این نهاد برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری هر ماه بیش از هفت میلیارد تومان است افزود: در حال حاضر درآمد شهرداری خوب است و می‌طلبد که شهرداری از این میزان هزینه حداقل هر ماه دو میلیارد تومان را برای کار‌های عمرانی در سطح شهر هزینه کند.

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: البته حدود نیمی از این درآمد صرف حقوق کارگران می‌شود، ولی ضروری است تا بعد از پرداخت حقوق کارگران، اقدامات عمرانی و یا توسعه فضای سبز و احداث شهربازی صورت گیرد و با این اقدامات بتوان در جهت توسعه شهر گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز یکی از اساسی‌ترین اقدامات در هر شهر است و اگر توسعه این فضا در اولویت آخر قرار گیرد قطعا پیشرفت شهر رضایت بخش نخواهد بود و با توجه به جمعیت شهرستان بروجرد توسعه فضای سبز در اولویت قرار دارد.

چگنی بیان کرد: شهرداری می‌تواند از درآمد هر ماه، حتی زمین و املاکی خریداری کند تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

انتهای پیام/د

تکمیل پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری بروجرد قرار گیرد

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.