مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به منظور اسکان اضطراری زائران اربعین ۱۰ دستگاه چادر راب هال در مسیر تردد زائران مستقر گردید.

احداث ۱۰ دستگاه چادر راب هال به منظور اسکان اضطراری زائران اربعین

عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به توجه به  افزایش تردد زائران از مرز مهران ، تدابیری در رابطه با اسکان اضطراری زائران درمرز مهران اندیشیده شده است.

او ادامه داد: ۱۰ دستگاه چادر راب هال با مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در مسیر تردد زائران احداث گردیده و می‌تواند بیش از ۲ هزار زائر را اسکان دهند.

عارفی مطرح کرد: چادر‌های راب هال چادر‌هایی هستند که از مقاومت بالایی برخوردارند و به سرعت نصب می‌شوند و پس از نصب فضای بسیار زیادی را برای استفاده کنندگان ایجاد می‌کند و در مواقعی که ازدحام جمعیت در مرز مهران افزایش می‌یابد می‌توان به منظور اسکان موقت از آنان استفاده کرد.

او بیان کرد: همچنین اردوگاه‌های اسکان اضطراری هلال احمر در پایانه برکت مستقر هستند و با توجه به افزایش جمعیت زائران، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

عارفی اظهار کرد: ۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان ایلام که شامل ۱۲ پایگاه ثابت و ۱۶ پایگاه موقت هستند از امروز در مسیر تردد زائران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ ن

اسکان اضطراری زائران توسط هلال احمر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.