مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ایجاد بازار فروش محصول صنایع تبدیلی در استان اردبیل فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در دومین جلسه علمی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با محوریت الگوی نوین مشاغل خانگی گفت: زیرساخت‌های بهره برداری و ایجاد بازار فروش محصول صنایع تبدیلی در استان اردبیل فراهم شود.

او افزود: جهاددانشگاهی اردبیل در پیشبرد اهداف مهم استانی از جمله اجرای این طرح با برنامه‌ریزی مناسب عمل می‌کند و به یقین اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان اردبیل اثربخش خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه پیگیری لازم برای افزایش میزان سهمیه استان اردبیل در این طرح در حال انجام است، افزود: به دلیل اهمیت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا کند.

محمدلو با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای بهره برداری و ایجاد بازار فروش محصول صنایع تبدیلی در استان فراهم شود، بیان کرد: در انتخاب پیشران‌ها برای رشته‌های شغلی این طرح باید بسیار دقیق عمل و برای افراد موفق در این طرح به منظور ایجاد انگیزه بیشتر تسهیلات مناسبی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه این طرح از مزایا و جامعیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار برای اولین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود لذا دستیابی به اهداف مهم و ارزشمند آن، همکاری و حمایت دستگاه‌های متولی را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.