فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: یکی از افتخارات کارکنان نیروی انتظامی امدادرسانی پلیسی به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) است.

امدادرسانی پلیسی به زائران اربعین یکی از افتخارات کارکنان نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران  گفت: حضور و امدادرسانی پلیسی کارکنان ناجا در این کنگره عظیم اربعین حسینی بخاطر اجر و ثوابش است و انشالله در ایام باقی مانده با انرژی بیشتر بتوانیم امنیت ۱۰۰درصدی را برای این حضور میلیونی داشته باشیم.

او ادامه داد: در راستای افزایش آگاهی زائران اربعین حسینی، همکاران بنده در سطح یگان‌های شهرستان دهلران با استفاده از پخش هزاران بروشور، تراکت، پوستر، هشدار و توصیه‌های پلیسی را با محتوای آموزشی در اختیار زائران قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با بیان اینکه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یکی از افتخارات کارکنان نیروی انتظامی است، اضافه کرد: این وحدت عظیم جهانی پیام اصلی انقلاب است تا به گوش جهانیان برسد و امدادرسانی پلیسی به زائران اربعین یکی از افتخارات کارکنان نیروی انتظامی است.

او یادآورشد:خدمت در نیروی انتظامی امری مقدس است و امروزه این نیرو یکی از کارآمدترین نیرو ها‌ی نظام است که سخت کوش و خستگی ناپذیر می‌باشد.

انتهای پیام/ د

امدادرسانی پلیسی به زائران اربعین یکی از افتخارات کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.