فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: هزار دستگاه اتوبوس وابسته به سپاه کار جابه‌جایی زوار اربعین حسینی از مهران تا استان‌های همجوار را انجام می‌دهند.

آمادگی هزار دستگاه اتوبوس سپاه برای جابجایی زوار اربعین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: با توجه به نقش کلیدی سپاه در تمام کمیته‌ها امسال نیز شاهد ارائه خدمات در بخش‌های مختلف امنیتی، اسکان و حمل و نقل خواهیم بود.

او افزود: واگذاری بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، ایجاد بیمارستان و پزشک در پایانه مرزی به همراه دارو و امکانات نیز از جمله خدماتی است که به زوار ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران استان ایلام تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل تعداد هزار دستگاه اتوبوس وابسته به سپاه کار جابه‌جایی زوار از مهران تا استان‌های همجوار را انجام می‌دهند.

اوخاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۰ مورد از موکب‌های مرتبط با سپاه به بهترین وجه در پایانه‌ها و جای‌جای استان کار خدمات‌رسانی به زوار را انجام می‌دهند.

شاکرمی یادآور شد: در خصوص موج بازگشت زائران و امنیت لازم نیز سپاه تمام توان و تلاش خود را برای حماسه ماندگار اربعین به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ

آمادگی هزار دستگاه اتوبوس سپاه برای اربعین

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.