فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: همگام با شروع سفر معنوی زائران اربعین، اقدامات وِیژه انتظامی و امنیتی مناسبی جهت تامین امنیت زائران اندیشیده شده است.

اقدامات ویژه انتظامی و امنیتی مناسبی جهت تامین امنیت زائران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت:با نزدیک شدن به همایش بزرگ اربعین حسینی (ع)، پلیس این شهرستان با خدمت رسانی به زائران اربعین به صورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر نسبت به تامین امنیت مسیر تردد زائران اقدام می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: پیاده روی بزرگ اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام است و تامین امنیت این همایش عظیم نیازمند هماهنگی همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و مشارکت مردمی است.

سرهنگ رضایی افزود:در حال حاضر با هماهنگی‌های درون و برون سازمانی انجام گرفته و با تلاش و حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی در محور‌های مواصلاتی امنیت بسیار خوبی در مسیر تردد زوار حاکم است.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین و افزایش حجم ترددات، روان سازی ترافیک و جلوگیری از تردد خودرو‌های سنگین فاقد کاپوتاژ به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

او در پایان تصریح کرد:پلیس خدمتگزار زوار اهل بیت پیامبر (ص) است و رضایتمندی زائران از پلیس، بالاترین افتخار و مشوقی برای اجرای هر چه بهتر این مأموریت مهم است.

انتهای پیام/غ

پیاده روی بزرگ اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.