دبیرکل ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: زائران اربعین حسینی سفر خود به عراق را مدیریت و به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی اربعین و ستادهای استانی توجه کنند.

زائران اربعین حسینی سفر خود به عراق را به تعویق بیندازنداحمد محمدی‌فر، دبیرکل ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه در داخل خاک عراق و تدابیری که برای آن اندیشیده شده است، گفت: ما درخواست کرده‌ایم که زائران اربعین حسینی سفر خود به عراق را مدیریت کنند و به تعویق بیندازند.

او افزود: زائران باید پیش از رفتن به مرز سوال کرده و به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی اربعین و ستادهای استانی توجه کنند؛ همچنین تلاش کرده‌ایم برای مردمی که در مرز  و یا خاک عراق هستند، امکاناتی فراهم  کنیم تا شرایط به حالت عادی باز گردد.


بیشتر بخوانید: کاروان سلامت در مرز‌های چهارگانه ایران راه‌اندازی شد


محمدی‌فر درباره مدت زمان احتمالی که طول می‌کشد تا مرز به حالت عادی برگردد، توضیح داد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم؛ اما نمی‌توانیم زمان دقیق و یا مشخصی را اعلام کنیم.

مشکلی در تردد زائران در بخش ایرانی پایانه چذابه وجود ندارد و زائران در بخش عراقی دچار مشکل شده‌اند.

گفته شده  تعداد قابل توجه زائران، کمبود وسیله نقلیه، مشکلاتی در زمینه سرویس بهداشتی و غیره از سوی کشور عراق موجب بروز مشکلاتی در مرزهای این کشور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
کلی از ایرانی‌ها الان در مرز موندن زن و بچه...چجوری سفر به عقب بندارن الان وقتش برای اربعین برن نه ماه دیگه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۴۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
ما فردا میخواهیم بریم حالا چه کار کنیم یعنی ترافیک هست
آخرین اخبار