مسئول تیم نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه اربعین از راه اندازی بزرگ‌ترین داروخانه شبانه روزی برای ارائه خدمات دارویی به زوار حسینی در مرز چذابه خبر داد.

حسین حیدری کایدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه اکثر زائران اربعین حسینی به خدمات درمانی، بهداشتی و دارویی نیاز دارند، گفت: در این زمینه کمیته دارو اربعین حسینی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز تدابیری خوبی را انجام داده است.

او بیان داشت: در این خصوص داروخانه ثابت در مرز چذابه راه اندازی شده است که به صورت شبانه روزی حال ارائه خدمات دارویی به زائران حسینی است.

راه اندازی بزرگترین داروخانه شبانه روزی در مرز چذابه

حیدری کایدان افزود: همچنین با توجه به پیش بینی‌هایی که در فارماکوپه دارویی توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تدوین شده است، هیچ گونه کمبود دارویی نخواهیم داشت.

مسئول تیم نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه اربعین اظهار کرد: همچنین در تمام ساعات فعالیت داروخانه، مسئول فنی داروساز حضور دارد و بازدید‌های شبانه روزی نیز توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام می‌شود.

راه اندازی بزرگترین داروخانه شبانه روزی در مرز چذابه

این مقام مسئول از زحمات و تلاش‌های ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حسین برزگر معاون غذا و داروی این دانشگاه، یوسف بهداروندی مدیر نظارت بر داروی استان و همچنین از همکاران مرکز فوریت پزشکی خوزستان در راه اندازی، تجهیز، تدارک و تهیه دارو‌های بزرگترین داروخانه شبانه روزی مرز چذابه قدرانی کرد.

حسین حیدری کایدان در پایان نیز از داروسازانی که برای خدمات رسانی به صورت شبانه روزی داوطلب شدند هم صمیمانه تشکر نمود.

راه اندازی بزرگترین داروخانه شبانه روزی در مرز چذابه

انتهای پیام/گ

تامین دارو‌های ایام اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.