نماینده مسلمان کنگره در اظهاراتی رئیس‌جمهور آمریکا را فردی بیگانه‌هراس توصیف کرد.

ایلهان عمر: ترامپ دچار بیگانه هراسی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، ایلهان عمر، نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را متهم به بیگانه هراسی کرد.

نماینده مسلمان کنگره آمریکا در واکنش به انتقادات روز گذشته ترامپ گفت: او در گردهمایی انتخاباتی اش مرا متنفر از آمریکا و مایه رسوایی معرفی کرد. او تئوری‌های توطئه مربوط به بیگانه هراسی را درباره من فریاد می‌زند. او مردم این منطقه را برای رای دادن به من سرزنش می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا دیروز (پنجشنبه) بار دیگر در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی اش در مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا ایلهان عمر، نماینده دموکرات و مسلمان کنگره را هدف حملات لفظی قرار داد. ترامپ در این خصوص گفت: نماینده زن کنگره ایلهان عمر یک سوسیالست بوده که از آمریکا متنفر است. او حملات ۱۱ سپتامبر در کشورمان را کوچک قلمداد کرد. حمله‌ای که بیش از ۳۰۰۰ نفر در آن کشته شدند. او برای اشاره به این حملات فقط گفت «بعضی افراد کار‌هایی انجام دادند».

این در حالی است که نماینده مسلمان مینه سوتا اوایل سال میلادی جاری گفته بود: مهم نیست که فردی چقدر فاسد، ناتوان و شرور باشد، اما هیچکس نمی‌تواند عشق بی بدیل من به آمریکا را تهدید کند.

عمر از جمله منتقدان سرسخت سیاست‌های دونالد ترامپ به خصوص نحوه برخورد دولت او با مهاجران و پناهجویان بوده است و رئیس جمهور آمریکا بار‌ها به دلایل مختلف او را هدف انتقادات خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار