فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هیچ مشکلی در مرز‌های چذابه و شلمچه وجود ندارد و مرز‌ها باز هستند اما همچنان با مشکل کمبود وسیله نقلیه در داخل خاک عراق مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در داخل کشور و در پایانه مرزی شلمچه و چذابه از هیچ نظر مشکلی وجود ندارد و زائران به‌راحتی خدمت‌رسانی می‌شوند به‌خصوص در بحث خروج برای گیت‌های گذرنامه آمادگی و نیرو کافی از سوی ناجا وجود دارد و مرز‌ها نیز باز هستند.

او افزود: امکانات سرمایشی مناسب برای زائران اربعین حسینی به‌ واسطه گرمای هوا فراهم‌شده است و تنها مشکل امروز، در آن‌سوی مرز و آن‌هم به دلیل کمبود ناوگان خودرویی و اتوبوس‌ها است که با کمک عوامل ذی‌ربط و همراهی مجموعه نیروی انتظامی درصدد رفع آن هستیم.

سردار عباس زاده بیان داشت: در داخل کشور طی هماهنگی صورت گرفته از طریق فرماندار خرمشهر و دشت آزادگان، آب لازم بین مردم و همچنین در مواکب توزیع می‌شود و پیگیری مسئولان با طرف عراقی رایزنی‌هایی صورت گرفته که ناوگان خودرویی این کشور، فعال‌تر شود تا برای جابجایی زائران از مرز به سمت شهر‌های نجف و کربلا مشکلی نباشد.

 فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از ایران اتوبوس‌ها برای حمل و نقل زائران به مرز اعزام می‌شوند و اگر آن ها مدارک قانونی برای عبور داشته باشند هم گذرنامه موقت برای آن‌ها ظرف مدت ۲۰دقیقه صادر می‌شود تا خدمت‌رسانی به زائران متوقف نشود.

انتهای پیام/م

کمبود وسیله نقلیه در کشور عراق

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.