رئیس اداره راهداری اردبیل:

راه‌های روستایی شهرستان اردبیل بهسازی می‌شود

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: درقالب طرح ملی ابرار ۱۲ کیلومتر راه روستایی در حوزه این شهرستان احداث، بهسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دشتی، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از محور‌های روستایی شهرستان اردبیل گفت: این ۱۲ کیلومتر با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان در محور‌های روستایی کریق-حور و شبلی-کوهساره درحال اجراست.

او انجام بیش از ۲۷ کیلومتر شانه سازی، احداث آبرو، شن ریزی، تعریض پیچ راه ها، اصلاح رانش، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت راه ۱۱ روستای شهرستان اردبیل را از جمله اقدامات مهم راهداران سخت کوش اردبیل در شش ماه گذشته عنوان کرد و گفت: درمدت یاد شده برای لکه گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستائی بیش از ۲ هزارتن آسفالت گرم استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با بیان اینکه ۱۳ کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری درمحور‌های اردبیل مغان و اردبیل نمین انجام شده تصریح کرد: آسفالت گرم جهت ترمیم و مرمت ۵۰ کیلومتر جاده اردبیل مغان و اردبیل خلخال که با مرور زمان بصورت شیار درآمده بود مورد استفاده قرار گرفت.

دشتی افزود: با هدف افزایش ایمنی محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی راهداری شهرستان اردبیل نصب ۳ هزارعدد بازتاب چشم گربه‌ای و ۳۵۰ عدد سرعت گیر پلاستیکی در مناطق حادثه خیز و پیچ‌های خطرناک، ترمیم، مرمت و بازسازی حدود ۱۰۰۰ شاخه گاردریل، درزگیری مکانیزه ۵۲ هزارمترطول، شستشوی ۴ هزار و ۵۰۰ عدد تالو و علائم و ۹۵۰ کیلومتر خط کشی با رنگ گرم و سرد نیز در شش ماه نخست سال جاری انجام شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی اردبیل گفت:در مدت یاد شده از ۳۰ مورد تجاوز به حریم راه با قاطعیت جلوگیری و به ۱۱۵ مورد دیگر نیز اخطاریه صادر گردید.

دشتی مسئولیت نگهداری بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، بزرگراه، روستایی، شوسه شنی و خاکی توسط اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد:راهداران سخت کوش اردبیل با حضور شبانه روزی و انجام اقدامات مستمر در حوزه نگهداری راه به مردم خدمت می‌کنند و با کسانی که قضد تجاوز و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه را داشته باشند به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ح

۱۲ کیلومتر راه روستایی در اردبیل بهسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی فتاحی نیا
۱۶:۲۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
به دلیل خطرات ناشی از تردد روستاییان در شهر خواهشمند است راه خاکی روستای آرخازلو در راه آبی بیگلو(آبلی) به روستای قره لر را آسفالت کنید تا روستائیان بتوانند از این طریق دیگر به داخل شهر اردبیل نروند و چهارراه آبی بیگلو خلوت تر شود.