رئیس پلیس راه راهور ناجا مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بار ترافیکی جاده‌های منتهی به مرزهای غربی

سردار حسینی گفت: بار نسبتا سنگینی در ورودی شهرهای مهران، خسروی و مرز‌های شلمچه و چذابه را شاهد هستیم.

بار خروج و ورود به سمت کشورمان نسبت ۳۰ به ۷۰ استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه زائران همچنان از مرزهای‌ چهارگانه تردد می‌کنند، گفت: بار نسبتا سنگینی در ورودی شهرهای مهران، خسروی و مرز‌های شلمچه و چذابه را شاهد هستیم؛ همچنین بار خروج و ورود به سمت کشورمان نسبت ۳۰ به ۷۰ است، افزون بر این بار رفت به سمت مرز‌های چهارگانه در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان سنگین است.

او  ادامه داد: اکنون به لحاظ کنترل ترافیک، شرایط ویژه‌ای را می‌گذرانیم، در سه روز آخر می‌توانیم با یک طرفه کردن برخی از معابر، به تخلیه جمعیت و روان سازی بار برگشت کمک کنیم، اما در حال حاضر در هر دو مسیر رفت و برگشت شاهد بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای هستیم؛ امکان ایجاد محدودیت‌های ترافیک میسر نیست و بی‌توجهی رانندگان در مسیر‌های مواصلاتی گره‌های ترافیکی و راهبندان‌های قابل توجه ایجاد می‌کند.

سردارحسینی با اشاره به وقوع برخی تصادفات در روزهای قبل گفت: روز قبل شاهد تصادفاتی در مسیر کرمانشاه به سمت ایلام به دلیل انحراف به چپ تعدادی از خودروها بودیم که منجر به بسته شدن کامل مسیر شد. توصیه ما به رانندگان این است که به شدت از عجله و شتاب بی مورد اجتناب کنند.  زائران با نظم و انظباط  می‌توانند سریع‌تر به مقصد برسند و هرگونه بی نظمی  شرایط را برای تردد زائران سخت‌تر می‌کند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه تمام محور‌ها باز است، گفت: به دلیل ظرفیت محدود در قصر شیرین و خسروی، ممکن است محدودیت‌هایی برای تردد ایجاد شود.


بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی ایران برای پذیرش نامحدود زائران پاکستانی/ بیش از ۴۱ هزار زائر از مرز میرجاوه وارد کشور شدند 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار