مدیر عامل یک شرکت پخش دارو گفت: راه اندازی فروشگاه آنلاین اقدامی در جهت رفع مشکلات توزیع کارپول در کشور است.

تولید ماهیانه یک میلیون کارپول در کشور/ راه‌اندازی فروشگاه آنلاین اقدامی در جهت رفع مشکلات توزیعوحید محلاتی مدیر عامل یک شرکت پخش دارو  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  راه‌اندازی فروشگاه آنلاین جهت توزیع کارپول اظهار کرد: توزیع دارو و به خصوص کارپول از طریق فروشگاه‌های آنلاین باعث می‌شود تا کارپول و دیگر تجهیزات دندانپزشکی به صورت مستقیم از درب کارخانه به دست مصرف کننده برسد و واسطه‌ای به نام دلال برای التهاب قیمت کارپول از بین برود.

او ادامه داد: در حال حاضر کارخانجات داخلی توانایی تولید کارپول مورد نیاز بازار کشور را دارند و راه‌اندازی فروشگاه‌های انلاین در زمینه توزیع کارپول باعث می‌َشود تا این ماده حیاتی در دندانپزشکی با قیمت مصوب به دست همکاران دندانپزشک برسد.

محلاتی تاکید کرد: طی چند ماه اخیر قیمت کارپول افزایش زیادی داشته است که یکی از علت‌های آن وجود دلال در توزیع این ماده حیاتی دندانپزشکی است.
 
او ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های داخلی نیاز بازار ایران را در زمینه کارپول برطرف کرده‌اند و ماهیانه یک میلیون کارپول در کشور تولید می شود.
محلاتی  بیان کرد: یکی از مشکلات جامعه دندان پزشکی موضوع نحوه توزیع کارپول در سطح کشور است که راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی این مسئله را تاحدی برطرف کرده است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات ازتولید و  توزیع کارپول در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار