مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۷۰ مبلغ در موکب‌های اربعین استان و نیز در مسیر‌های پیاده‌روی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در راستای خدمات‌رسانی به زئران اربعین حسینی در سطح استان موکب‌های اربعین به ویژه در پایانه مرزی بیله‌سوار برپا شده که روزانه این موکب‌ها به ۲۲ هزار زائر اربعین خدمات ازائه می‌کنند.

او اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین را از اهداف برپایی این موکب‌ها دانست و تصریح کرد: زائران خارجی اربعین از کشور‌های روسیه، آذربایجان، گرجستان و حوزه قفقاز از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان شده و در موکب‌های اربعین مورد استقبال و پذیرایی قرار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اقدامات فرهنگی در موکب‌های اربعین در سطح استان گفت: برای پاسخگویی به سوالات زائران ۷۰ مبلغ در موکب‌های اربعین استان و نیز در مسیر‌های پیاده‌روی فعالیت می‌کنند تا در راستای ارائه مشاوره به زائران خدمات ارائه دهند.

ستوده از ارائه بسته‌های فرهنگی به زائران اربعین در موکب‌ها خبر داد و افزود: در راستای ارتقای فرهنگی و دینی زائران اربعین ۴۰ روحانی آقا و ۳۰ مبلغ خانم در موکب‌ها حضور دارند و چهار روحانی نیز به مسیر‌های پیادره‌روی اربعین اعزام شده و فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل را نشانگر عظمت و قدرت به جهانیان دانست و بیان کرد: همایش عظیم و میلیونی اربعین ارتباط ناگسستنی مردم با اهل بیت و ولایت را به نمایش گذاشته و اتحاد و همبستگی بین مسلمانان را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/ع

موکب ها‌ی استان اردبیل به ۲۲ هزار زائر اربعین خدمات ارائه می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.