نام نویسی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت فارس گفت: تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۲۴ متقاضی پیاده روی اربعین از استان فارس در سامانه سماح ثبت‌نام کرده اند.

نام نویسی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماحبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت فارس با تاکید بر اینکه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین باید در سایت سماح ثبت نام شود، اظهار داشت: تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۲۴ نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند.

او افزود: فارس هم‌اکنون پس از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی در رتبه پنجم کشور از لحاظ تعداد ثبت‌نام کنندگان برای اعزام به پیاده‌روی کربلا قرار دارد.

زینلی ادامه داد: مردم یا به صورت مستقیم به سامانه سماح samah.haj.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند یا از طریق دفاتر مجاز زیارتی که نام و آدرس آن‌ها در سایت حج و زیارت استان درج شده، اقدام کنند.

او با بیان اینکه ۱۴۵ دفتر مجاز سازمان حج و زیارت در حال ارائه خدمات به متقاضیان زیارت کربلا هستند، بیان کرد: افراد تنها با پرداخت ۲۵ هزار تومان که شامل هزینه امداد هلال احمر، بیمه و ثبت نام می‌شود، در این راهپیمایی شرکت کنند.

مدیرکل حج و زیارت فارس هشدار داد: مردم دقت کنند که افراد سودجو از روحیات پاک آن‌ها سوءاستفاده نکنند و هیچ مبلغی افزون بر ۲۵ هزار تومان مقرر، به بهانه‌های مختلف پرداخت نکنند.
انتهای پیام/م

 ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار