بیش از ۵۵۰۰ نفر ورزشکار در قالب ۵۰۰ تیم و ۱۲ رشته مختلف، در دو گروه زنان و مردان و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات محلات مشارکت کردند.

حضور پررنگ بانوان در دهمین المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به افزایش چشمگیر حضور زنان در دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن، گفت: بیش از ۵۵۰۰ نفر ورزشکار در قالب ۵۰۰ تیم و ۱۲ رشته مختلف و در دو گروه زنان و مردان و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این دوره مسابقات مشارکت داشتند.
 
او افزود: شهرداری منطقه ثامن، با توجه سیاست‌های کلی شهرداری مشهد در جهت غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاء روحیه نشاط در بین شهروندان، در سال‌های اخیر با برگزاری المپیاد ورزشی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در محلات، سهم قابل توجهی در توسعه ورزش همگانی داشته است.
 
نعمتی با بیان اینکه امسال حدود ۱۰۵۸ نفر از بانوان ورزشکار و مربی در رشته‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال، داژبال، تنیس روی میز و ورزش‌های بومی و محلی شرکت کردند، تصریح کرد: رشد ۴۰۰ درصدی حضور زنان و دختران نسبت به دوره نهم و سنوات قبل آن از جمله نقاط قوت دهمین دوره المپیاد ورزشی منطقه ثامن بود.

 

معرفی استعداد‌های برتر

 
حسین غفاری، کارشناس سلامت و تربیت بدنی همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن نیز در رابطه با برگزاری این دوره از مسابقات در منطقه ثامن گفت: از نکات قابل توجه این دوره کشف و شناسایی استعداد‌های برتر مسابقات در رشته‌های فوتبال و فوتسال بود که با حضور نمایندگان استعدادیاب هیات فوتبال استان انجام شد و تا کنون چند تن ازین نفرات به باشگاه‌ها و مدارس فوتبال حرفه‌ای استان معرفی شدند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

برگزاری مسابقات در منطقه ثامن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.