مسئول مرکز تشخیص زود هنگام سرطان از آغاز طرح رایگان غربالگری پیشگیری از سرطان پستان در بیمارستان شهید صدوقی یزد خبرداد.

آغاز طرح غربالگری سرطان سینه در یزدنسیم بهنیا فرد مسئول مرکز تشخیص زودهنگام سرطان بیمارستان شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: طرح رایگان غربالگری و خود ارزیابی پیشگیری از سرطان پستان در مرکز تشخیص زود هنگام سرطان بیمارستان شهید صدوقی یزد از امروز به مدت یک هفته آغاز شد.

بهنیا فرد افزود: سرطان پستان شایعترین سرطان در زنان یزدی است و طبق آمار‌ها بروز این بیماری در استان، تعداد ۴۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر در طول سال است.

او ادامه داد: با انجام غربالگری، افراد با ریسک خطر بالا یا مشکوک، جهت اقدامات بعدی درمانی به مراکز مورد نظر معرفی شده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

مسئول مرکز تشخیص زودهنگام سرطان بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: بانوان استان می‌توانند با مراجعه به مرکز تشخیص زودهنگام سرطان بیمارستان شهید صدوقی از امروز تا ۲۵ مهرماه تحت غربالگری توسط سه فوق تخصص جراحی پستان ، ماما و پزشکان عمومی قرار گیرند.

بهنیا فرد بیان کرد: شماره تلفن‌های ۳۳۹۹-۳۱۸۳ و ۴۲۴۶-۳۱۸۳، از ساعت ۸ تا ۱۳،جهت نوبت گیری شرکت در طرح غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ غ

طرح غربالگری سرطان پستان در یزد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.