فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از خروج ۹۹۸۷شهروند آبادانی جهت سفر به عتبات عالیات از مرز بین المللی شلمچه خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طبق گزارش پلیس گذرنامه این فرماندهی از ابتدا شروع ثبت نام زائران مشتاق اربعین حسینی در سراسر کشور  تاکنون ۹۹۸۷نفراز شهروندان آبادان و حومه از دریافت خدمات شبانه روزی پلیس گذرنامه و همکاری خوب دفاتر خدماتی پلیس +۱۰ در سطح شهرستان بهره مند شدندو ضمن ثبت نام در سیستم سامانه سماح خاک ایران را از مرز بین المللی شلمچه به سمت زیارتگاه امامان معصوم در عراق ترک نمودند.

او ادامه داد: از این تعداد۴۳۹۸نفر که با مشکلات خروج مواجه شدند؛ با  همکاری و خدمات ویژه پلیس از دریافت گذرنامه موقت بهره مند شدند وخود را به سایرمشتاقان اربعین حسینی رساندند .

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه گفت : پلیس گذرنامه و دفاتر خدماتی در سطح شهر از ساعت۸صبح لغایت۱۰شب  پاسخگوی بیش از ۳۰۰۰نفر زائر مشتاق عتبات عالیات هستند که جا دارد از خدمات ارزنده این عزیزان که در پشت صحنه با فعالیت  شبانه روزی خود خدمات ارزنده ای ارائه میدهند تشکر کرد.

تقی زاده افزود: از شهروندان زائر تقاضا دارم  که با برنامه ریزی درست بازگشت از کربلای معلی را به روز آخر موکول نکنند تا با مشکلات کمبود وسیله نقلیه و سایر حوادث مواجه نشوند.

انتهای پیام/ د

خروج شهروندان آبادانی از مرز بین المللی شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.